လင္ခ့္မ်ားေသကုန္ပါက C-Box တြင္ေအာ္ထားႏိုင္ပါသည္ ...

Jan 9, 2009

ေကာင္းကင္ဇင္ေယာ္




  • ေကာင္းကင္အႏွံ တြင္ေတာင္ပန္ျဖန့္ၿပီး ပ်ံသန္းရျခင္းကို သိုက္ၿမံဳ အ၀င္
  • ေတာင္ပံရုတ္ၿပီး ရပ္နားရျခင္းျဖင့္အဆံုးသတ္ရပါလုိ၏။
ဒီပိုစ့္ကေလးက ကၽြန္ေတာ္ပထမဦးဆံုးေရးခဲ့မိတဲ့ ပိုစ့္တစ္ခုပါ။ကၽြန္ေတာ္အရမ္းအားက်ခဲ့တဲ့ ဘေလာ့ဂါေတြအမ်ား
ၾကီးရွိပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္သူတုိ ့လုိလုပ္ခ်င္မိတယ္။ဒါေပမယ့္ အေျခခံမေကာင္း၊ဘာမွနားမလည္ဘဲႏွင့္ဘယ္လုိမွ
လုပ္လုိ ့မရပါဘူး။ယခုဒီ ဘေလာ့ကေလးကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ဟိုဘက္ကမွီး၊ဒီဘက္ကယူနဲ ့ မနည္းကို ဘေလာ့ဟု
ေခၚလုိ ့ရယံုမွ်သာလုပ္ႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ့္ဆီကို လာလည္ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြေတြအားလံုး
ကၽြန္ေတာ့္ကို အခ်ိန္မေရြး ေ၀ဖန္ႏုိင္ပါတယ္။ေျပာဆိုႏုိင္ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ေလ့လာယူရန္ အဆင္သင့္ေစာင့္ၾကိဳ
ေနပါတယ္။ေနာက္ၿပီး ဘယ္လုိဘဲျဖစ္ျဖစ္ ေရာက္လာခဲ့ၿပီျဖစ္ေသာသူမ်ားအားလံုးကိုလည္းဒီေနရာကေနၿပီး
လိွဳက္လွဲစြာေက်းဇူးတင္ရွိေၾကာင္းေျပာၾကားလုိပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

No comments:

ယခု( ) ေယာက္ စာ​ဖ​တ​္ေ​န​ပါ​တ​ယ​္